vrijdag 17 augustus 2012

Het mysterie van de inbegrepen borden

U hebt ze vast en zeker ook al opgemerkt. Bij het binnenrijden van een Lommels gehucht staat langs de weg plots een bord bvb. "Kolonie Inbegrepen".

Waarin inbegrepen vraagt de argeloze automobilist zich af en hij piekert zich de hele nacht suf. Als hij de volgende dag op dezelfde plaats passeert, lacht het bord hem alweer grijnzend toe, en geeft zijn geheim niet prijs.

Hoeveel keer mag ik raden ?
1° ik denk dat het met de politiek te maken heeft;
2° ik denk dat het met de komende gemeenteverkiezingen te maken heeft;
3° ik denk dat het een stunt is van de plaatselijke CD&V

En ik wil er nog een bakske bier op verwedden dat ik gelijk heb...
En ik wil het biermerk mogen kiezen als ik win....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten