dinsdag 28 augustus 2012

Van belangstelling tot intimidatie ?

Gisteren liefst 420 views op deze blog...

Precies op de dag dat:
- mijn dochter mij voor de eerste keer opa maakte;
- mijn zoon bij brasserie De Elze ongevraagd bezoek kreeg van een politiecombi die tergend traag voorbijreed, en waarbij de leden van de keizerlijke garde naar alle hoeken en kanten tuurden (op zoek naar mij??).

En ik die in mijn onnozelheid dacht dat de tijden van oost-duitse Stasi en roemeense Securitate voltooid verleden tijd waren ...

"Big brother is watching you" of "God ziet U, hier vloekt men niet" ?

1 opmerking:

  1. Beste meneer Indekeu,

    eerst en vooral gefeliciteerd met het grootvaderschap!

    Ik vind uw blog wel grappig en leerrijk voor wat betreft het gebeuren in Lommel, maar soms denk ik toch dat u een beetje paranoide bent.

    Groeten,
    Raf.

    BeantwoordenVerwijderen