maandag 20 augustus 2012

Zeg nooit tegen een vrouw dat ze niet meer zo jong is....

En toch moet de Keizer dat gedaan hebben, want zie op nr. 2 van de Open Lijst van de Burgemeester staat een jongedame, die nooit eerder bij verkiezingen kandidaat is geweest. En er wordt open en bloot bijgezegd dat het over verjonging gaat...

Site van HBVL:

Tweede plaats op Ljst Burgemeester voor jonge advocate

extern tweede plaats op de lijst naar jonge advocate
Ingestuurd door Roel Willekens

Na burgemeester Peter Vanvelthoven zal de Lijst Burgemeester aangevoerd worden met de jonge advocate AN VANDEN BOER op de tweede plaats. “Voor An is het de eerste keer dat ze bij verkiezingen op een lijst staat. Met haar tweede plaats symboliseert ze dan ook de vernieuwing en de verandering waarvoor Lijst Burgemeester vandaag staat, en ook in het verleden steeds heeft gestaan”, zegt lijsttrekker en burgemeester Peter Vanvelthoven. An is 27 jaar geleden in Lommel geboren. Na haar studies rechten aan de VUB, afgerond in 2007, met als afstudeerrichting sociaal-economisch recht, werkt ze nu vijf jaar als advocaat in Lommel, op het kantoor Van den Brande, Vanden Boer & Janssen, waar ze het liefst haar tanden in dossiers sociaal recht zet.
Als sportieve jongedame speelt ze basket bij BBC K-Kontrol Lommel en tennis op de Lommelse Tennisclub, waar ze sinds 2009 voorzitter is van de juridische commissie en secretaris van de club.
“Met mijn sociale interesses en sportieve achtergrond wil ik met al mijn energie – pure energie – meewerken aan een schitterende toekomst van een stad. De open geest en de ambitieuze visie van Lijst Burgemeester, spreken me erg aan”, benadrukt ze.



Of dat het naar voren halen op de lijst van An, zonder tandengeknars en jaloerse blikken van andere SP-A-nimfen gegaan is ? We belden ze even voor U op:

Suna Arslan

Suna  Arslan   gsm: 0476/74 33 82
Ikke: Hallo Suna, wat vindt jij ervan. Ben je nu plots niet meer mooi en jong genoeg ?

Suna: Toch wel, maar voor alle zekerheid ben ik gisteren voor An een Boerka gaan bestellen!


Eefje Beckers

Eefje Beckers     gsm: 0488/26 88 08

Ikke: Dag Eefje schat, het kan toch niet zijn dat je voor de Keizer plots een oude doos bent ?

Eefje: Ik heb zojuist uit pure woede nog een stuk uit mijn eiken tafelblad gebeten. De paarden die de haver verdienen, krijgen ze niet!

Anick Berghmans
Anick  Berghmans  gsm: 0476/90 94 62
Ikke: Darling, volgens mij zie jij er nog altijd even stralend uit; hoe komt het toch dat de Keizer dat niet inziet?

Anick: Jij bent een dikke mouwveger, al moet ik toegeven dat onze Keizer dringend een bezoekje aan de oogarts moet brengen!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is intussen buiten weer dik boven de 30° en al die spannende telefoontjes met lokale schoonheden, hebben me danig verhit. Ik had ook nog willen telefoneren naar een aantal oudere SP-A krokodillen, om na te gaan hoe zij er tegenaan kijken, maar dat zal pas voor één van de volgende dagen zijn.
Ik schenk mij een glaasje rosé in en ga onder een notenboom zitten mediteren over het vergankelijke lot van vrouwelijk schoon en van politieke roem...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten