dinsdag 25 september 2012

Een koe kan je best een koe noemen...

Wil G. Geunis me in Lommels Contact concurrentie aandoen ?

Via Internetgazet stellen wij de laaste tijd immers quizvragen over Lommelse politieke figuren.

Dit initiatief parafraserend schrijft Geunis een artikeltje, getiteld "Verkiezingen grap of ernst".

Hij doet ons daarbij raden naar een vrouwelijke verkiezingskandidate, geboren in 1963, die weliswaar dom maar ook heel sluw is, én -nu komt het- die een vache-qui-rit-lach heeft.



Kortom: de persoon die we moeten raden is een koe die schaapachtig lacht.

Hebben jullie suggesties want ik weet het niet.

Het enige waar ik op ga gokken is dat deze G. Geunis een relatie heeft gehad met deze Mata Hari.



Hoewel, Mata Hari kan niet verweten worden dat ze schaapachtig lachte...


UPDATE OP 26 SEPTEMBER 2012

Het is blijkbaar een poesjenellen-geheim dat deze G. Geunis in een vechtscheiding beland is met de dame in kwestie. Dat er in dergelijke gevallen met modder gegooid wordt, daar kan ik nog inkomen. Maar dat het via een betaald persartikeltje moet gebeuren, precies op een moment dat de dame in kwestie een politiek engagement op zich nam; wel dat vind ik dan echt niet kunnen.

Slaan ja, maar niet onder de gordel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten