zaterdag 22 september 2012

Hoog madam-Obama-gehalte

Sinds een tijdje hoort er bij de weekend-editie van Het Belang van Limburg een would-be glossy tijdschriftje SJIEK, dat voor alle duidelijkheid niets te maken heeft met het sjieken van kauwgum of tabak. :)

In het nummer dat vandaag uitkwam, op de blz. 14-15, staat iemand die ik graag zie: onze Keizerin. Damn, van zo'n vrouw (bekijk de foto's maar eens) krijg je als man echt "honger". Excuus dat ik zo plat en plastisch zeg, maar waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Maar er is nog meer dan de vorm, ook de inhoud telt. En ook op dat vlak is Ingrid overduidelijk een vrouw met ballen.

Ik zie ze graag (heb ik zojuist al gezegd), maar zij mij wat minder sinds ze me recent telefonisch geweldig op mijn donder gaf. Geen erg, Ingrid, ik blijf je graag zien. Kijk als jij nu eens op een lijst zou gaan staan, dan stemde ik direct voor jou.

Bij het lezen van het artikel in SJIEK moest ik onvermijdelijk denken aan de vrouw van de Amerikaanse president, die in regelrechte "stand by your man"-stijl haar wederhelft quasi tot heilige verklaarde in diens verkiezingscampagne.



Graag had ik hierbij ook een fotootje van Ingrid gevoegd, maar ze is duidelijk discreet want onvindbaar op Google Images.

Wat haar ook siert is dat ze haar wederhelft door dik en dun steunt. Dat aspect deed ons dan weer onwillekeurig denken aan ene Anne Sinclair die haar rode echtgenoot Dominique Strauss-Kahn al diens al te gekke fratsen vergaf, al lijkt aan die "liefde is blind"-relatie intussen toch een einde te zijn gekomen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten