vrijdag 21 september 2012

Ik zal 't maar toegeven vooraleer dat er iemand anders mee uitpakt....

Er wordt gezegd dat ik geen onverdienstelijk schrijver ben. Dat heeft "men" opgemerkt en "men" heeft me dan ook gevraagd om mee te werken aan een uitgave die simpelweg PETER zal heten.

Maar ik ben nog aan 't twijfelen of ik meedoe.  Misschien onder een schuilnaam ? :)

Hoe dan ook, ik werk niet graag mee aan uitgaven met blootfoto's...


Janssens trekt campagne op gang met gratis magazine

vrijdag 21 september 2012 om 14u30  (Knack.be)
De Antwerpse burgemeester Patrick Janssens heeft zijn langverwachte definitieve aanzet gegeven voor zijn campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Het magazine zal gratis aan elke Antwerpenaar worden bezorgd

Janssens pakt uit met een eenmalig blad, 'Patrick', dat gratis aan elke Antwerpenaar zal worden bezorgd.
“Dit is geen partijpolitiek pamflet, maar een blad over een burgemeester over alle partijen heen die de ambitie heeft dat te blijven", aldus Janssens. “In de bussen van de Antwerpenaren komen dezer dagen tientallen verkiezingsfolders en -pamfletten terecht, die meestal ongelezen bij het vuilnis verdwijnen", aldus Janssens. "Dat willen wij absoluut vermijden".  Volgens de lijsttrekker van de SP.A-CD&V-Stadslijst is het magazine erg zelfrelativerend.
Gelegenheidshoofdredacteur Jörgen Oosterwaal, bekend als voormalig hoofdredacteur van Humo, beaamt dat. "In het blad geven 42 bekende en minder bekende Antwerpenaren hun onverbloemde mening", zegt hij. "'Patrick' is trouwens geen glossy blad zoals 'Sergio' of 'Goedele' en gaat niet over Patrick privé, maar over de realisaties tijdens zijn tien jaar burgemeesterschap, zowel wat wel als wat niet gebeurd is". (Belga/TE)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten