vrijdag 26 oktober 2012

Wie is potverdikke de 4de musketier, oftewel de fotograaf ??


Nogmaals uit Internetgazet:

De "drie musketiers" van de Internetgazet Lommel waren enkele dagen met vakantie op Sicilië.Daar is veel meer te zien dan de Etna en het strand, meldt Jacky Geboers. De landschappen rond Enna en Ragusa zijn betoverend mooi in het zachte najaarslicht. Op de foto vlnr Pierre Vandenberk, Robert Boons en Jacky Geboers.

De drie musketiers - Lommel

Je moet ze mij niet leren kennen, deze drie pappenheimers, want ik ken ze als mijn broekzak, en de meeste van lange datum. Stuk voor stuk sympatieke en degelijke Kempische boys.
Maar wie zou de foto getrokken hebben, of m.a.w. wie is de "vierde" musketier?
Alleszins ik niet, want -zoals insiders weten- ik zou ze meegetroond hebben naar Corsica ipv Sicilië.

Hoe het ook zij, ze schijnen het er naar hun zin te hebben, en het is hun gegund !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten