donderdag 20 september 2012

Hola, ieder om beurt hé !

Na mijn bericht van gisteren over de opstelling van verkiezingspubliciteit in de bocht van Albertlaan naar Astridlaan, is ene Nancy Bleys (CD&V) in een franse colère geschoten.

Via vriendjes die ik bij FBI en CIA heb, kon ik het telefoongesprek afluisteren dat ze gisteren met de Keizer voerde:

NB: "Peterke, nu moet ge toch nie gaan overdrijven, hé vriend. Ik zal er verder gene zever over maken, als ge onmiddellijk die verkiezingspubliciteit daar weghaalt, zodat ik er mijn felbestickerde auto kan placeren"

Keizer: "Madam Nancy, 't is toch nie omdat ge op 't kabinet Vandeurzen zijt binnengeraakt, dat ge mij zo maar kunt commanderen. Vooral nie als ge me nie met 'Majesteit' aanspreekt. Wat staat er op 't spel als ik weiger?"

NB: "Wel dan kunde die coalitie met ons wel op uwen majesteitelijken buik schrijven".

Vandaag zag ik dat de keizerlijke remork verdwenen was, en dat haar auto in de plaats gekomen was....
Straffe madammen daar bij de CD&V...:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten